Parasztház felújítás, vályog, kert, gyümölcsös, szőlő, bor. Hétvégék falun. www.paraszthaz.com

2007-12-23

kilincsek

A házban kettő kivételével minden eredeti ajtón eredeti kilincs van. Ezeket és a cimkéket három éve, a felújítás kezdetekor leszereltem és elraktam. Számomra is meglepő, de sikerült nem elveszítenem őket, így nemrég elvittem mindet felújíttatni.

Újpesten találtam egy műhelyt, ahol vállalták a régiek felújítását, sőt a két hiányzó helyett is legyártják a régiek másolatát. A régiek még rézlemezből készültek, így ilyet már nem tudnak csinálni, ezért az utángyártás már öntvény lesz. Ennek is örültem, nem gondoltam, hogy egy egyébként az obiba szállító kisvállalkozó vállalja az eredeti másolatának elkészítését, pláne 1500 Ft-ért. A régiek felpolírozása egyébként 500 Ft volt szettenként (kilincspár és két cimke). Baráti.


Az eredmény pedig hibátlan, örülök, hogy visszakerültek.

3 megjegyzés:

Szőlősgazda írta...

Érdekes. Pont a régi kilincseket nem tudom elviselni. Aljó marad, meg minden más, de a kilincs ...

Kell valami, amiért legálisan hülyének nézhetnek.

Névtelen írta...

Gratulálok!!
Ezek azok a kilincsek amit én is gyűjtögetek de én tisztítva polir nélkül ahogy az évek hagyták, ha lenne címed a gyártóról megköszönném
npaja@invitel.hu

Omár írta...

Szia!

Nekem is kéne a címe/telefonszáma a vállalkozónak!
cs666@freemail.hu