Parasztház felújítás, vályog, kert, gyümölcsös, szőlő, bor. Hétvégék falun. www.paraszthaz.com

2008-06-12

műparaszteklektika

A kert kialakítása kapcsán korábban már több kritikus komment érkezett, így gondoltam kicsit más szemszögből újra visszatérek a témára. Mihez kezdjen az ember egy régi szekér hátfallal? Például:
- keres egy hátfal nélküli szekeret és felrakja rá, majd kitolja a kertbe és muskátlit ültet bele
- feldarabolja és tüzet rak vele a bogrács alá
- semmit nem kezd vele, ott hagyja, ahol van

Kezdetben én is ez utóbbi megoldás híve voltam, míg a múltkori rendrakásnál végképp nem találtam neki helyet. Rövid tanakodás után dekorációs funkciót kapott és a garázzsá alakított pajta falán jelzi a parkolóház helyét.


Szerintem ez így rendben van (a színek különösen jól passzolnak), de azért örülök az "ilyen alapon mit hova rakjak ki" című hozzászólásoknak is.

Nincsenek megjegyzések: